Lee el enlace

Hemma efter första lektionen med the jimis och eh... blev bara prat som vanligt då. Men ändå, vi har ju trevligt! Farsaaaaaan!

Fick hämta ut ett paket på willys, helnöjd är jag! Lite höga i midjan och grejer men det spelar ingen roll. Brukar ju inte direkt ha magtröjor på mig... Dock så kände jag på direkten att det lär bli ganska varmt och svettigt men det är ju knappast sommarbyxor så w/e.

Luktar fisk gör dom. Får väl tvätta dom så försvinner det, förhoppningsvis bhaha. Förstår vad du menade med din väska nu cissy!

Ska ta tag i spanskläxan och göra den ordentligt och grundligt nu så att jag slipper känna mig som ett fån när de andra har råpluggat!

 

THAT ASS!



3 COMMENT(S) ON THIS POST. COMMENT BELOW! ▼
Comment by Fillebille on

Woah.

Comment by Anonym on

Snyggga brallz!

Comment by MILLA on

Vill också ha en röv :( bittert avundsjuk.



dat ass!

▼ Comment here ▼



Remember me?